Marchewkowe Muffinki

Dziś nadrabiam zaległości blogowe, bo tydzień był bardzo intensywny. Gotowałam, robiłam zdjęcia i zajadaliśmy się nowymi potrawami ale nie było kiedy pisać postów. Ale dziś jest piątkowy wieczór, a takie lubimy najbardziej. Można odpocząć, napić się ciepłej herbatki z rumem... i zapomnieć o pracy i obowiązkach. Marchewkowe Muffinki powstały na bazie Ciasta Marchewkowego wyszły pyszne...i zdrowe


Składniki na Marchewkowe Muffinki:
- 200 g mąki tortowej
- 200 g cukru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka sody oczyszczonej
- szczypta soli
- 1 łyżeczka cynamon
- 3 jajka
- 225 ml oleju
- 200 g drobno startej marchewki

Przepis na Marchewkowe Muffinki :
- połączyć w misce wszystkie suche składniki - mąkę, cukier, sodę oczyszczoną, proszek do pieczenia, sól, cynamon
- w drugiej misce połączyć lekko ubite jajka z olejem i marchewką 
- zawartość tej miski dodać do suchych składników - delikatnie mieszamy łyżką drewnianą do uzyskania jednolitej masy 
- formę na muffinki wyłożyć papilotkami (użyłam silikonowych foremek) i napełnić ciastem 
- piec ok 30-45 min w temp. 160 st. 
- posypać cukrem pudrem lub polukrować


Smacznego. 

1 komentarz:

  1. :) Mniaaami
    Zaciekawił mnie ten przepis, bo jest prosty i bez dziwnych przypraw, kombinowania... Muffinki wyszły pyszne. Dałam tylko mniej cukru (150g) i ozdobiłam czekoladową gwiazdką, każdą babeczkę.

    OdpowiedzUsuń