Utopione Ludziki...

Kiedy w lodówce zostało ciasto francuskie, pomyślałam, że przecież się nie może zmarnować... Wpadłam na pomysł, żeby z ciasta francuskiego wyciąć ludziki. Nigdy wcześniej nie wycinałam foremką z ciasta francuskiego, ale okazało się super pomysłem... Potem moczyłam ludziki w polewie czekoladowej, posypać po górze i gotowe ;) znikły od razu, w niewyjaśnionych okolicznościach...

Składniki na Utopione Ludziki:
- 1 op.ciasta francuskiego
- polewa czekoladowe
- posypka kolorowa
- foremka do wycinania


Przepis na Utopione Ludziki:
- płat ciasta francuskiego wyłożyć na blacie obsypanym mąką
- wykrawać foremką małe ciasteczka - u mnie ludziki
- piec około 20 min w temp. 180 st.
- najlepiej co jakiś czas ciasteczka spłaszczać łopatką (dzięki temu za bardzo nie urosną)
- wystudzić na kratce
- moczyć do połowy w polewie czekoladowej
- udekorować wg uznania
- poczekać aż czekolada zastygnie

Takie proste a pyszne, małe ciasteczka ;)
Smacznego.
źródło: własne


0 komentarze: