Carpaccio z Rukolą i Parmezanem

Swoje pierwsze carpaccio jadłam w pięknej restauracji... od razu ujęło mnie swoim smakiem i wyglądem, więc postanowiłam je zrobić w domu. Padło na sobotnie śniadanie, ale od razu się przyznam, że carpaccio kupiłam w sklepie "Biedronka" polecam, i będę go dalej kupować, jednak następnym razem zrobię sama od A do Z ;) tak czy siak, jest to super pomysł na śniadanie we dwoje lub na przekąskę...

Składniki na Carpaccio z Rukolą i Parmezanem:
- opakowanie carpaccio wołowe (ja miałam ze sklepu "Biedronka")
- ser parmezan
- sałata lodowa i rukolą
- oliwa z oliwek
- świeżo zmielony pieprz
- ocet balsamiczny (kto lubi, ja pominęłam)
- bagietka ziołowa


Przepis na Carpaccio z Rukolą i Parmezanem:
- bagietkę ziołową włożyć do piekarnika, lub zrobić grzanki
- plasterki carpaccio powoli wykładać na talerz
- na sam środek ułożyć sałatę wymieszaną z rukolą
- posypać startym parmezanem
- oprószyć świeżo zmielonym pieprzem
- skropić oliwą z oliwek

Nic tylko zajadać z chrupiącą bagietką ;)
Smacznego.
źródło: własne

0 komentarze: