Pierwsza wygrana w konkursie - jest radość

Hmm, jakoś nigdy nic nie wygrałam...
Hmm, może dlatego, że nigdy nie grałam...
Hmm, coś w tym musi być...  

Aż do dnia, kiedy tuż przed Naszym wyjazdem na Kaszuby, wpadłam na stronę konkursu
Dr. Oetker - "Słoiczku, ubierz się". A, że soków na zimę robiłam przed urlopem sporo, więc postanowiłam wysłać zdjęcie z przepisem. 


Niczego nieświadoma, pojechałam wypoczywać, w piękne, cudowne miejsce. I jak się okazało po przyjeździe, że ten cudowny syrop truskawkowy z anyżem, to nie tylko odkrycie tegoroczne wśród soków, ale także zwycięski przepis, który wygrał w konkursie, sprawiając mi tym samym ogromną radość... 
Taka mała rzecz, a dla mnie wielka radość, bo tworzę różne rzeczy i jak się to podoba i jest pozytywnie odbierane to radość jest podwójna i motywuje do jeszcze większego działania...


Dziękuję za cudowny prezent, z pewnością zostanie wykorzystany w mojej kuchni.

1 komentarz: