I warsztaty kulinarne - Kuchnia Jesienna

Kto śledzi mnie na bieżąco, to wie, że jeden z prezentów urodzinowych od Męża był bilet na warsztaty kulinarne. Już jakiś czas temu zbierałam się, żeby się zapisać, lecz jednak zawsze było coś ważniejszego ;) Ale Mąż zdecydował za mnie i tak w ubiegły piątek uczestniczyłam w moich I warsztatach kulinarnych. Tym razem była tematyka Jesienna - zupa z krabów, krem z kasztanów, kaczka, comber jagnięcy, łosoś, zapiekanka warzywna, deser czekoladowy i wiele innych pyszności. Gotowaliśmy, przygotowaliśmy dania a potem wszystko degustowaliśmy. Atmosfera bardzo przyjazna, sympatyczna. Poznaliśmy życie w restauracji od tzw. "kuchni". Warsztaty odbyły się w Restauracji Blu. Po przepisy z warsztatów zapraszam na stronę
Już w grudniu kolejny, tym razem o tematyce świątecznej, nie może mnie tam zabraknąć ;)  























zdjęcia dzięki uprzejmości Restauracji Blu ;) 

1 komentarz: