Biszkopt z Lemon Curd i Serkiem Mascarpone

To ciasto powstało na szybko, ale takie nieraz są najlepsze ;) W lodówce był lemon curd, serek mascarpone, śmietanka kremówka i jajka... I tak właśnie narodził się w mojej głowie pomysł jak połączyć te składniki ;)



Składniki na Biszkopt z Lemon Curd i Serkiem Mascarpone:
- biszkopt z tego przepisu 
- 6 łyżek lemon curd
- 300 ml śmietanki kremówki - dałam 36 %
- 250 g serka mascarpone 
- 2 łyżki cukru pudru 
- starta czekolada lub posypka do dekoracji 



Przepis na Biszkopt z Lemon Curd i Serkiem Mascarpone:
- biszkopta upiec wg. przepisu , ostudzić 
- w wysokim naczyniu wymieszać serek mascarpone, śmietanę kremówkę i cukier puder (można użyć miksera, ja użyłam blendera i końcówki do ubijania piany) - ubić aż masa będzie sztywna 
- powoli dodawać lemon curd - wymieszać do połączenia składników 
- na wystudzony biszkopt rozsmarować powstały krem 
- oprószyć startą czekoladą 
- schłodzić w lodówce 

Smacznego. 
źródło: własne 

4 komentarze:

  1. Zapraszam do zgłaszania tych pyszności w moim konkursie :)
    http://szybkie-gotowanie.blog.pl/2013/02/02/szybki-konkurs/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, gdzie kupiłas lemon curd? pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. sama robiłam ;) http://dosismakolyki.blogspot.com/2013/01/lemon-curd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę zgłosić te przepisy napisane wcześniej? czy musi to być nowy post?

    OdpowiedzUsuń