Muffinki z Nutellą

Kiedy wieczorem nie wiedziałam co zrobić na przekąskę, wpadł mi pomysł a może Muffinki z Nutellą, konsystencją przypominają bardziej babeczki... ale, że były pieczone w formie na muffinki, zostały nazwane Muffinki z Nutellą ;) używam foremek silikonowych, dla mnie są the best, zarówno te małe jak i te duże... zbieram rożne kształty, wielkości. Ostatnio w Irlandii kupiłam na mini babeczki, próba będzie przez weekend   


Składniki na Muffinki z Nutellą:
- 140 g miękkiego masła
- 3/4 szklanki drobnego cukru do wypieków
- 3 jajka
- 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
- 1 i 3/4 szklanki mąki pszennej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- nutella


Przepis na Muffinki z Nutellą:
- mikserem masło utrzeć na puszystą masę
- dalej ucierając dodać cukier i ekstrakt z wanilii
- dodawać po jednym jajku, dokładnie miksując
- mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia - dodać do masy, zmiksować
- formę do muffinek wyłożyć papilotkami lub foremkami silikonowymi
- ciasto nakładać do 2/3 wysokości, na górę nałożyć około 2 łyżeczki nutelli (patyczkiem zrobić esy floresy)
- piec około 25-30 min w temp. ok. 160-170 st.
- wystudzić na kratce

Smacznego.
źródło: Moje Wypieki 



1 komentarz: