Chleb z Masłem Orzechowym

Przepis na Chleb z Masłem Orzechowym znalazłam w instrukcji obsługi dołączonej do maszyny do wypieku chleba... Tak jak myśleliśmy był słodkawy, najlepiej smakował posmarowany masłem, dżemem lub kremem czekoladowym czy orzechowym... do tego ciepłe kakao i niedzielne śniadanie nabiera zupełnie innego wymiaru ;)


Składniki na Chleb z Masłem Orzechowym:
- 1 i 1/4 filiżanki wody o temperaturze pokojowej około 20 st.
- 3 filiżanki mąki pszennej
- 1/2 filiżanki masła orzechowego
- 1/4 filiżanki brązowego cukru
- 1 i 1/2 łyżeczki soli
- 1 i 1/2 łyżeczki suszonych drożdży

Przepis na Chleb z Masłem Orzechowym:
- do pojemnika wsypać w odpowiedniej kolejności składniki - u nas to jest: woda, mąka, masło orzechowe, cukier, sól, drożdże
- wybrać program podstawowy Basic ( u nas to nr 1)
- waga chleba 700 g, skórka medium

Teraz tylko czekać, aż chlebek sam się upiecze...
Smacznego.



4 komentarze: